1 mei, 2019
Onze iam365 Online werkplek is continue in ontwikkeling en krijgt regelmatig nieuwe updates en features. Een paar van deze mooie updates heb ik voor je uitgelicht en deze #DikkeTip
De eerste mooie update maakt het samenwerken met collega’s nog makkelijker. Je kan nu namelijk inzicht krijgen in (gedeelde) agenda’s van jouw collega’s of groepen. Door meerdere tabbladen aan jouw Agenda live tile toe voegen zie je in één oogopslag jouw agenda en de gedeelde agenda’s
Wanneer je met je collega’s veel afspraken inplant of zelfs de agenda van een collega beheert, is het natuurlijk makkelijk als je deze rechtstreeks vanuit jouw werkplek kunt bekijken en openen. Daarnaast bevordert deze nieuwe optie niet alleen de samenwerking met specifieke collega’s maar ook met complete teams, je kunt namelijk ook jouw team agenda snel weergeven.
De tweede mooie update is de beheerde e-mailhandtekening. Als organisatie wil je consistent zijn in jouw communicatie naar de buitenwereld.
Door de beheerde e-mailhandtekening maken wij dit gemakkelijker. Zonder gebruik van software van derden, kan in de werkplek door de admin een handtekening aangemaakt worden voor iedereen binnen de organisatie.
Met behulp van zogenoemde placeholders, zoals Voornaam, Achternaam en E-mailadres zet de admin simpel en snel e-mailhandtekeningen in elkaar. Deze placeholders worden automatisch vervangen met de gegevens van de specifieke gebruiker uit de iam365 Online werkplek of vanuit de (Azure) Active Directory.
Ook je bedrijfslogo kan toegevoegd worden aan de handtekening. Zo is de indeling van de e-mailhandtekening van iedereen in de organisatie gelijk en stuurt iedereen de juiste informatie mee met zijn of haar e-mails.
Wil jij weten hoe deze mooie features jouw werk kunnen versimpelen maak dan snel een afspraak met één van onze Cloud adviseurs voor een demo van onze iam365 Online werkplek
Ga terugiam365 vereenvoudigt jullie digitale werkplek. Vraag nu een gratis demo aan en maak kennis!